Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гуля Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Гуля Ю. В. 
Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2014. - № 1-2(2). - С. 78-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2014_1-2(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 662.265 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Циганок В. М 
Теоретико-методологічні аспекти імплементації основ маркетингу в навчальний процес [Електронний ресурс] / В. М Циганок, О. М Буднік, Ю. В. Гуля // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.069 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Циганок В. М. 
Дослідження можливостей використання у вітчизняних технологіях брендингу новітніх стратегій "побудова індивідуальності бренда" та "залучення споживачів у бренд" [Електронний ресурс] / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт. - 2012. - № 6. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_6_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.109 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Циганок В. М. 
Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці [Електронний ресурс] / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт. - 2012. - № 11. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_11_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гуля Ю. В. 
Модель реалізації стратегії залучення споживачів у бренд [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 284-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_48
Мета роботи - обгрунтування доцільності й можливості застосування існуючих в міжнародній практиці технологій "побудови індивідуальності бренда" та "залучення споживачів у бренд" на ринку м'яса птиці України. З метою узагальнення авторських поглядів щодо розвитку різних форм брендингу у птахівничих підприємствах застосовувались такі методи, як монографічний, аналізу і синтезу, економічного порівняння. До результатів досліджень можна віднести: аналіз створення успішних брендів на підставі впровадження новітніх технологій брендингу "побудови індивідуальності бренда" та "залучення споживачів в бренд"; розроблену класифікацію рядів образів бренда, що створюються у свідомості споживачів за допомогою брендингу та об'єднуються у три блоки; проведену ідентифікацію чотирьох рівнів атрибутів брендів стосовно прояву індивідуальності споживачів у них. Наукова новизна результатів досліджень полягає: в розробленій моделі реалізації стратегії залучення споживачів у бренд; визначенні складових цієї моделі на підставі створення у споживачів відповідних образів бренда, а саме: асоціацій, прийняття, відчуття, переконання, довіри, бажання діяти, єдності та відданості бренда, і їх параметрів у свідомості останніх. Практична значущість побудованої моделі полягає в можливості: проводити розрахунки абсолютної та відносної ефективності залучення споживачів у бренди; побудови графічної моделі щодо рівнів залучення споживачів у ці бренди та визначення чотирьох рівнів перетворень свідомості споживачів залежно від рівнів їх залучення у бренд.
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.749 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Гуля Ю. В. 
Теоретико-методологічні засади брендингу та бренд-менеджменту підприємств [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 5(1). - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_5(1)__49
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.077 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гуля Ю. В. 
Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємств галузі птахівництва [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 2. - С. 297-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_2_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 166.778 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гуля Ю. В. 
Обґрунтування маркетингової стратегії розвитку підприємств галузі птахівництва на основі бренд-підходу [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля, В. М. Циганок // Бізнес Інформ. - 2016. - № 6. - С. 232-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_6_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.318 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гуля Ю. В. 
Методичні засади структурно-логічної моделі управління брендингом птахівничих підприємств [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля, В. М. Циганок // Інноваційна економіка. - 2016. - № 5-6. - С. 157-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2016_5-6_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 758.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Циганок В. М. 
Презентація як захід інтегрованих маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. М. Циганок, М. О. Горик-Чубатюк, Ю. В. Гуля // Бізнес Інформ. - 2020. - № 5. - С. 516-523. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_5_71
Досліджено основи підготовки, побудови та проведення презентаційних заходів як елементу інтегрованих маркетингових комунікацій. Останні активно допомагають просувати товарні позиції на ринок, надавати впізнаваність торгових марок і формувати бренд. Основними методами при застосуванні маркетингових інтегрованих комунікацій виступають сучасність технологій, нестандартність сприйняття та мислення, інноваційні технології, креативність тощо. Охарактеризовано маркетингові презентації як один із заходів інтегрованих маркетингових комунікацій, що має за мету створення впізнаваності торгової марки серед потенційних покупців (представлення характеристик і переваг продукції під цією ТМ, формування попиту на неї та стимулювання збуту). Такі презентації мають: структуру (алгоритм проведення презентаційних заходів, найважливіші етапи); обієкт (товар, послуга, торгова марка, представлення стратегії, інформації тощо); суб'єкт (представник організації, доповідач); засоби (застосування сучасних технологій, засобів представлення інформації, надання пробників тощо). Унікальністю даної статті є вміст опису перспективних елементів, що застосовуються при побудові маркетингових презентацій, а також опис основних помилок, що мають місце при розробці й апробації сценарію презентації, передбачення й уникнення яких дозволяє досягти більш швидкої результативності проведених заходів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.445 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Циганок В. М. 
Методичні засади проведення дегустаційних заходів як елементу інтегрованих маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. М. Циганок, М. О. Горик-Чубатюк, Ю. В. Гуля // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 36. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_36_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.751 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Гуля Ю. В. 
Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 5. - С. 231-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_5_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.532 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського