Пошуковий запит: (<.>A=Гуля Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Гуля Ю. В. Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2014. - № 1-2(2). - С. 78-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2014_1-2(2)__12
|
2. |
Циганок В. М Теоретико-методологічні аспекти імплементації основ маркетингу в навчальний процес [Електронний ресурс] / В. М Циганок, О. М Буднік, Ю. В. Гуля // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_2_33
|
3. |
Циганок В. М. Дослідження можливостей використання у вітчизняних технологіях брендингу новітніх стратегій "побудова індивідуальності бренда" та "залучення споживачів у бренд" [Електронний ресурс] / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт. - 2012. - № 6. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_6_9
|
4. |
Циганок В. М. Методичні засади оцінки ефективності брендування торговельних марок на ринку м'яса птиці [Електронний ресурс] / В. М. Циганок, Ю. В. Гуля, А. В. Ращенко // Агросвіт. - 2012. - № 11. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_11_7
|
5. |
Гуля Ю. В. Модель реалізації стратегії залучення споживачів у бренд [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 284-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_48 Мета роботи - обгрунтування доцільності й можливості застосування існуючих в міжнародній практиці технологій "побудови індивідуальності бренда" та "залучення споживачів у бренд" на ринку м'яса птиці України. З метою узагальнення авторських поглядів щодо розвитку різних форм брендингу у птахівничих підприємствах застосовувались такі методи, як монографічний, аналізу і синтезу, економічного порівняння. До результатів досліджень можна віднести: аналіз створення успішних брендів на підставі впровадження новітніх технологій брендингу "побудови індивідуальності бренда" та "залучення споживачів в бренд"; розроблену класифікацію рядів образів бренда, що створюються у свідомості споживачів за допомогою брендингу та об'єднуються у три блоки; проведену ідентифікацію чотирьох рівнів атрибутів брендів стосовно прояву індивідуальності споживачів у них. Наукова новизна результатів досліджень полягає: в розробленій моделі реалізації стратегії залучення споживачів у бренд; визначенні складових цієї моделі на підставі створення у споживачів відповідних образів бренда, а саме: асоціацій, прийняття, відчуття, переконання, довіри, бажання діяти, єдності та відданості бренда, і їх параметрів у свідомості останніх. Практична значущість побудованої моделі полягає в можливості: проводити розрахунки абсолютної та відносної ефективності залучення споживачів у бренди; побудови графічної моделі щодо рівнів залучення споживачів у ці бренди та визначення чотирьох рівнів перетворень свідомості споживачів залежно від рівнів їх залучення у бренд.
|
6. |
Гуля Ю. В. Теоретико-методологічні засади брендингу та бренд-менеджменту підприємств [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 5(1). - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_5(1)__49
|
7. |
Гуля Ю. В. Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємств галузі птахівництва [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 2. - С. 297-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_2_44
|
8. |
Гуля Ю. В. Обґрунтування маркетингової стратегії розвитку підприємств галузі птахівництва на основі бренд-підходу [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля, В. М. Циганок // Бізнес Інформ. - 2016. - № 6. - С. 232-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_6_37
|
9. |
Гуля Ю. В. Методичні засади структурно-логічної моделі управління брендингом птахівничих підприємств [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля, В. М. Циганок // Інноваційна економіка. - 2016. - № 5-6. - С. 157-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2016_5-6_29
|
10. |
Циганок В. М. Презентація як захід інтегрованих маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. М. Циганок, М. О. Горик-Чубатюк, Ю. В. Гуля // Бізнес Інформ. - 2020. - № 5. - С. 516-523. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_5_71 Досліджено основи підготовки, побудови та проведення презентаційних заходів як елементу інтегрованих маркетингових комунікацій. Останні активно допомагають просувати товарні позиції на ринок, надавати впізнаваність торгових марок і формувати бренд. Основними методами при застосуванні маркетингових інтегрованих комунікацій виступають сучасність технологій, нестандартність сприйняття та мислення, інноваційні технології, креативність тощо. Охарактеризовано маркетингові презентації як один із заходів інтегрованих маркетингових комунікацій, що має за мету створення впізнаваності торгової марки серед потенційних покупців (представлення характеристик і переваг продукції під цією ТМ, формування попиту на неї та стимулювання збуту). Такі презентації мають: структуру (алгоритм проведення презентаційних заходів, найважливіші етапи); обієкт (товар, послуга, торгова марка, представлення стратегії, інформації тощо); суб'єкт (представник організації, доповідач); засоби (застосування сучасних технологій, засобів представлення інформації, надання пробників тощо). Унікальністю даної статті є вміст опису перспективних елементів, що застосовуються при побудові маркетингових презентацій, а також опис основних помилок, що мають місце при розробці й апробації сценарію презентації, передбачення й уникнення яких дозволяє досягти більш швидкої результативності проведених заходів.
|
11. |
Циганок В. М. Методичні засади проведення дегустаційних заходів як елементу інтегрованих маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. М. Циганок, М. О. Горик-Чубатюк, Ю. В. Гуля // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 36. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_36_13
|
12. |
Гуля Ю. В. Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств [Електронний ресурс] / Ю. В. Гуля // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 5. - С. 231-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_5_37
|